ЛЮДЯМ ІЗ ПОРУШЕННЯМ ЗОРУ B/W mode
EuReCa
Записатись на прийом
особистий/дистанційний
МенюМеню
Вхід для лікарів
Вхід для лікарів

Програма медичних гарантій

Обсяг медичних послуг, який надається при лікуванні пацієнтів методом гемодіалізу в амбулаторних умовах за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки

  • Первинний огляд пацієнта/пацієнтки та подальше спостереження за станом життєво важливих функцій організму.
  • Контроль ефективності (адекватності) діалізного лікування, включаючи оцінку та корекцію нутриційного статусу, своєчасну діагностику, профілактику та лікування ускладнень із направленням пацієнтів при наявності показань до лікарів-спеціалістів інших профілів.
  • Проведення процедури гемодіалізу.
  • Проведення необхідних лабораторних досліджень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, а також за потребою або при погіршенні стану, зокрема:
    - біохімічний аналіз крові (сечовина, креатинін, загальний білок, альбумін, глюкоза, калій, натрій, магній, кальцій (загальний або іонізований), фосфор; фракції білірубіну);
    - загальний аналіз крові;
    - визначення загального холестерину, тригліцеридів крові та інших показників ліпідного профілю;
    - визначення показників харчового статусу;
    - визначення паратиреоїдного гормону крові;
    - визначення насичення трансферину і сироваткового феритину;
    - визначення HBsAg, антитіл до НCVта забезпечення позитивним пацієнтам
    - лікування в окремих залах або на виділених апаратах;
    - визначення антитіл до ВІЛ, реакції Вассермана;
    - визначення діалізної дози.
  • Забезпечення менеджменту судинного доступу:
    - попередження інфекційних ускладнень та тромбозу судинного доступу у пацієнтів;
    - направлення пацієнтів до медичного закладу при ускладненнях, пов’язаних із судинним доступом.
  • Забезпечення своєчасної діагностики та надання медикаментозного лікування анемії.
  • Забезпечення лікарськими засобами відповідно до Національного переліку основних лікарських засобів, медичними виробами та розхідними матеріалами.
  • Надання своєчасної невідкладної медичної допомоги при виникненні станів, що загрожують життю під час перебування пацієнта/пацієнтки у медичному закладі.
  • Направлення пацієнтів для отримання вторинної (спеціалізованої), третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги.

В рамках Програми медичних гарантій, мультидисциплінарною командою лікарів здійснюється «міжпроцедурний» супровід діалізних пацієнтів:
Супровід пацієнтів у діалізному центрі EuReCa


ОГЛЯД
Попередній огляд лікарем, при потребі збирається команда, до якої може увійти лікар, який направив пацієнта
Записатись на прийом
ОБСТЕЖЕННЯ
Призначення тільки необхідних дообстежень, пройти які пацієнт може в т.ч. за місцем проживання
КОНСУЛЬТАЦІЯ
Встановлення діагнозу, призначення програми лікування. Особисто або віддалено (телемедично)
ЛІКУВАННЯ
Пройти лікування пацієнт може в будь-якій клініці на вибір, в т.ч. за місцем проживання

Програма лояльності

Пацієнтам, які вже отримали в клініці будь-яку послугу (зареєстровані), по окремим позиціям пропонуються спеціальна вартість послуги.

Тобто, для нових пацієнтів, вартість другої і далі послуг будуть рахуватись як для зареєстрованих.

Програма лояльності

Під час консультації лікар може рекомендувати провести дообстеження. У разі, якщо пацієнт проходитиме їх в нашій клініці, вартість деяких послуг буде нижчою.

Програма лояльності

При направленні сімейного або профільного лікаря іншого медичного закладу. Пацієнту необхідно отримати направлення, історію хвороби та, бажано, контактні дані лікаря для можливості прямого зв'язку.




© Умови використання
Ліцензія на медичну практику МОЗ України №683 від 7.07.2016 р.
FacebookFacebook