ЛЮДЯМ ІЗ ПОРУШЕННЯМ ЗОРУ B/W mode
EuReCa
Записатись на прийом
особистий/дистанційний
Як нас знайти Київ, вул. Авіаконструктора Антонова, 5
Графік роботи:
8:00-20:00, НД: 8:00-16:00
МенюМеню
Вхід для лікарів
Вхід для лікарів

Телемедичне консультування медичних установ і лікарів

Телемедичне консультування є основним інструментом телемедицини, що використовується для надання вчасної та адекватної медичної допомоги пацієнту, а також для інтерпретації знімків та інших зображень, зафіксованих цифровими носіями.

У процесі телемедичного консультування беруть участь: пацієнт, його лікуючий лікар, лікар (лікарі), який (які) надають консультацію (далі - лікар-консультант), персонал кабінету телемедицини. За необхідності, проводиться телемедичний консиліум, який здійснюється за процедурою такою ж як телемедичне консультування. При цьому лікуючий лікар направляє Запит одночасно двом і більше лікарям-консультантам.

 

Порядок проведення телемедичного консультування медичних установ і лікарів

1. Лікуючий лікар відповідно до Форми № 001/тм готує запит на телемедичне консультування (далі - Запит) у вигляді електронного повідомлення, на яке накладено електронний цифровий підпис або печатку цього лікаря.

2. До Запиту додається інформація, необхідна для консультації: скановані копії результатів діагностичних та лабораторних досліджень та інша інформація щодо фізіологічних показників організму пацієнта у вигляді електронних повідомлень (файлів), а саме: результати рентгенографії, МРТ, КТ, УЗД, ЕКГ тощо.

3. Запит у вигляді електронного повідомлення направляється на адресу tele.eureca@gmail.com

4. Запит реєструється у журналі за Формою № 003/тм та узгоджується дата та час телемедичного консультування.

5. Лікар-консультант після проведення консультування готує відповідь відповідно до форми первинної облікової документації № 002/тм «Висновок консультанта», затвердженої наказом МОЗ України від 19 жовтня 2015 року № 681 (далі - Висновок), на яку накладається електронний цифровий підпис, та надсилає Висновок лікуючому лікарю, який сформував цей Запит. У разі відсутності у лікаря-консультанта електронного цифрового підпису, лікар-консультант подає до кабінету телемедицини оригінал Висновку на паперових носіях із власним підписом, завіреним лікарською печаткою, для реєстрації у журналі за Формою № 003/тм і подальшого зберігання.

6. Якщо Запит має статус «Ургентний», Висновок готується у максимально короткий строк і за наявності технічних можливостей телемедичне консультування забезпечується відео- та аудіозв’язком у режимі on-line між лікуючим лікарем і лікарем-консультантом.

7. За результатами проведеного телемедичного консультування у журналі за Формою № 003/тм робиться відповідний запис про виконання із зазначенням дати отримання висновку консультанта або відмови в консультації.

8. Якщо інформація, викладена у Запиті, не відповідає вимогам Форми № 001/тм, лікар-консультант може відмовити у телемедичному консультуванні із зазначенням причини відмови.



Прикраплені файли:
Запит на телемедичне консультування.docx
Запит на телемедичне консультування.pdf
Запит на телемедичне консультування.rtf

Додаткова інформація

Телемедицина

Як лікуватись дешевше

Спеціальні ціни на телемедичне консультування

Програма лояльності

Пацієнтам, які вже отримали в клініці будь-яку послугу (зареєстровані), по окремим позиціям пропонуються спеціальна вартість послуги.

Тобто, для нових пацієнтів, вартість другої і далі послуг будуть рахуватись як для зареєстрованих.

Програма лояльності

Під час консультації лікар може рекомендувати провести дообстеження. У разі, якщо пацієнт проходитиме їх в нашій клініці, вартість деяких послуг буде нижчою.

Програма лояльності

При направленні сімейного або профільного лікаря іншого медичного закладу. Пацієнту необхідно отримати направлення, історію хвороби та, бажано, контактні дані лікаря для можливості прямого зв'язку.




© Умови використання
Ліцензія на медичну практику МОЗ України №683 від 7.07.2016 р.
FacebookFacebook