Недостатність аортального клапана
Недостатність аортального клапана – це стан, при якому стулки аортального клапану не змикаються повністю при серцебитті, що призводить до зворотнього току крові у лівий шлуночок.
Недостатність аортального клапана - дуже поширене захворювання, яке виникає серед 10% людей старше 45 років. 75% цих випадків є несерйозними, а важкими близько 3%. Недостатність аортального клапана рідко зустрічається у молодих людей. Лише 1,2% людей відчувають захворювання у віці від 23 до 35 років.
Симптоми
Недостатність аортального клапана може протікати безсимптомно протягом років. Прогрес хвороби проявляється такими симптомами:
- Біль в грудях, який посилюється під час навантажень і зникає в стані спокою
- Втома
- Прискорене серцебиття
- Задишка
- Утруднене дихання в лежачому положенні
- Слабкість
- Запаморочення
- Головні болі
- Шум у вухах
- Підвищена пітливість
- Набряки щиколоток та стоп
Діагностика
Для діагностики недостатності аортального клапана після первинного огляду лікар призначає наступні обстеження:
- Рентгенографія грудної клітки
- Електрокардіограма
- Ехокардіограма
- Інколи призначають катетеризацію серця (коронаровентрикулографію)
Лікування
Легка форма хвороби, яка протікає безсимптомно лікується медикаментозно діуретиками, блокаторами кальцієвих каналів тощо. Рекомендується обмежити фізичні навантаження та щорічно проходити обстеження в кардіолога.
Тяжка симптоматична форма хвороби потребує хірургічного втручання – пластики або протезування аортального клапана.
Ціни в Києві
ВАРТІСТЬ ПОСЛУГИ грн | ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ грн | |
---|---|---|
Консультації | ||
Консультація кардіолога | 600 | 450 для зареєстрованих або за направленням лікаря |
Ціни, зазначені на сайті, носять ознайомчий характер і не є публічною офертою
Програма лояльності
Пацієнтам, які вже отримали в клініці будь-яку послугу (зареєстровані), по окремим позиціям пропонуються спеціальна вартість послуги.
Тобто, для нових пацієнтів, вартість другої і далі послуг будуть рахуватись як для зареєстрованих.
Програма лояльності
Під час консультації лікар може рекомендувати провести дообстеження. У разі, якщо пацієнт проходитиме їх в нашій клініці, вартість деяких послуг буде нижчою.
Програма лояльності
При направленні сімейного або профільного лікаря іншого медичного закладу. Пацієнту необхідно отримати направлення, історію хвороби та, бажано, контактні дані лікаря для можливості прямого зв'язку.