Співавтор 6 патентів та 28 публікацій. Член Асоціації кардіохірургів України та Асоціації аритмологів України. Куратор та співорганізатор щорічних курсів.
Співавтор наукових робіт та клінічних протоколів. Член асоціації аритмологів України. Друга спеціальність – «Функціональна діагностика».
Дистанційний моніторинг імплантованих пристоїв
Якщо лікар рекомендував провести імплантацію електрокардіостимулятора, кардіовертера дефібрилятора або ресинхронізаційного пристрою, догляд за пацієнтом не закінчується беспосередньо імплантацією приладу. В переважній більшості випадків, прилади кардіостимуляції імплантуються на все життя. Це потребує постійного спостереження та періодичних контрольних візитів до лікаря-аритмолога. Дуже важливо підтримувати зв'язок з лікарем або клінікою для справного та ефективного функціонування вашого пристрою. Найкраще робити це за допомогою дистанційного моніторингу.
Що таке дистанційний моніторинг?
Віддалений моніторинг є способом «спілкування» Вашого імплантованого пристрою з лікарем або клінікою за допомогою невеликого монітора, що зменшує необхідність відриватись від звичного ритму життя і відвідувати клініку. Ви не повинні їхати в клініку де є обладнання, яке перевіряє роботу імплантованого пристрою.
Культура дистанційного моніторування не нова. Це перевірена надійна та зручна технологія, яка активно використовується в країнах Європи та Сполучених Штатів Америки. Клінічні дослідження продемонстрували, що віддалений моніторинг дозволяє лікарям своєчасно виявити порушення серцевого ритму та проблеми в роботі імплантованого пристрою. Постійне моніторування підвищує якість життя пацієнта, знижує число госпіталізацій та відвідувань клініки. Дистанційний моніторинг забезпечує пацієнтів почуттям захищеності та спокою.
За допомогою віддаленого моніторингу Ви можете передавати лікарю важливу інформацію про роботу імплантованого пристрою та власного серця. Це дає змогу фахівцям оперативно реагувати на важливі клінічні ситуації та своєчасно вживати необхідних заходів для їх корекції.
Додаткова інформація
Часті питання: Електрокардіостимуляція
Програма лояльності
Пацієнтам, які вже отримали в клініці будь-яку послугу (зареєстровані), по окремим позиціям пропонуються спеціальна вартість послуги.
Тобто, для нових пацієнтів, вартість другої і далі послуг будуть рахуватись як для зареєстрованих.
Програма лояльності
Під час консультації лікар може рекомендувати провести дообстеження. У разі, якщо пацієнт проходитиме їх в нашій клініці, вартість деяких послуг буде нижчою.
Програма лояльності
При направленні сімейного або профільного лікаря іншого медичного закладу. Пацієнту необхідно отримати направлення, історію хвороби та, бажано, контактні дані лікаря для можливості прямого зв'язку.